بهترین منابع بخش شنیداری آزمون زبان MSRT لیسنینگ


منابع بخش شنیداری آزمون زبان MSRT

 

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل بهترین و کاملترین منابع بخش شنیداری آزمون MSRT بهمن 1394 و مرداد 1395منابع بخش Listening لانگ می باشد که در قالب فایل PDF بصورت زیبا و منظم تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل به روی گزینه پرداخت آنلاین پایین صفحه کلیک نمایید.

 

منابع آزمون زبان MSRT

دانلود منابع آزمون زبان MSRT

 

✅ مختصر توضیحات :

 

منابع بخش شنیداری آزمون MSRT بهمن 1394 و مرداد 1395 – منبع جدید بخش Listening لانگ

منابع آزمون زبان MSRT

با توجه به روند جدید آزمون MSRT که دفترچه سوالات دو مرحله توزیع می شود بخش شنیداری جدا و در اول آزمون و دفترچه بخش دوم و سوم بعد از اتمام شنیداری، بنابراین بحث زمان بسیار هائز اهمیت می باشد و اینکه بدانیم منابع اصلی آزمون کدامند.

 

دانلود منابع آزمون زبان MSRT

بخش شنیداری آزمون MSRT از 30 سؤال تشکیل شده است. 10 سؤال مکالمه کوتاه (short conversations) و 20 سؤال مکالمه بلند (Longer conversations). مشکلی همیشگی که برای شرکت کنندگان آزمون MSRT وجود دارد. مشخص نبودن و در دسترس نبودن منبع بخش مکالمات بلند میباشد لذا داوطلبان مجبور به انتخاب شانسی پاسخ  برای این 20 سؤال مکالمه بلند میشوند و عملاً شانس خود را برای قبولی در این آزمون کاهش می دهند.  ما با زحمات فراوان سرانجام موفق به تهیه منبع سؤالات مکالمات بلند آزمون MSRT شدیم تا شما شرکت کنندگان با خیالی آسوده گام به این آزمون سرنوشت ساز بگذارید.

 

منابع آزمون زبان MSRT

ما فقط و فقط منابع دوره های گذشته، 2 سال گذشته آزمون MSRT را  معرفی کرده و در دسترس شما قرار میدهیم که امکان دارد از آنها در آزمون های بعدی سوال طرح شود و هیچ گاه ادعا نمیکنیم که 100 درصد سوالات آزمونهای بعدی را در اختیار شما قرار میدهیم. بنابراین قبولی در آزمون  به تلاش شما بستگی دارد. باید توجه داشت که معمولاً منابع آزمون MSRT بعد از چند دوره متوالی قابل تغییر بوده است. منبع حاضر شامل 60 نمونه مکالمه بلند همراه با پاسخ و متن مکالمات (Listenin Script) و فاقد فایل صوتی می باشد. شما با مطالعه و بخاطر سپردن آنها قادر خواهید بود در بخش مکالمات شنیداری بلند موفق عمل کنید.

15 سؤال از مکالمات بلند آزمون 2 بهمن 94 از این منبع طرح شده است. لذا انتظار می رود در آزمون های آینده از این منبع سؤال مطرح شود.

منابع آزمون زبان MSRT

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

 

با 50% تخفیف

 

10000 تومان

5000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلقیمت
PDF5000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد