کاملترین گزارش کارآموزی در شرکت فنی و مهندسی


کارآموزی در شرکت فنی مهندسی

 

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل بهترین و کاملترین گزارش کارآموزی در شرکت فنی و مهندسی می باشد که در قالب فایل WORD – (قابل ویرایش) و در 68 صفحه بصورت زیبا و منظم تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل به روی گزینه پرداخت آنلاین پایین صفحه کلیک نمایید.

 

گزارش کارآموزی در شرکت فنی و مهندسی

گزارش کارآموزی در شرکت فنی و مهندسی

 

✅ بخشی از متن :

 

تاريخچه سازمان

اين شركت واقع در رفسنجان چهار راه شهدا روبروي آموزش و پرورش است. شركت فني و مهندسي آرمان الكتريك در سال 1379 رسماً به ثبت رسيد و فعاليتهاي خود را آغاز نمود بيشتر كارهاي اين شركت پيمانكاري برق بود كه اكثر كارهاي الكترونيكي از قثبيل نصب تابلوهاي الكترونيكي و بردهاي سيستمهاي هوشمند در شركت مس سرچشمه رفسنجان را اين شركت انجامداده است و در كار خد نيز بسيار موفق عمل كرده است .

اين واحد صنعتي فني الكترونيك و نصب سيستمهاي كامپيوتر را نيز انجام مي دهد و همچنين طراح و سازنده كليه تجهيزات ترافيكي از قبيل چراغهاي راهنمايي چشمك زن و ساعتهاي ديجيتال و تابلوهاي الكترونيكي نيز هست. مهندس ناظر و طراح در اين شركت آقاي مهندس محمدعلي پرهيزگار مي باشد كه كارهاي فني و تخصصي به عهده ايشان است و رياست شركت را آقاي عليرضا پرهيزگار بر عهده دارد .

اين شركت داراي چند گرو كاري كه شامل گروه نصب و راه اندازي و گروه تداركات و گروه فني و تخصصي مي باشد. اين واحد واقع در يك ساختمان دو طبقه است كه طبقه اول آن دفتر شركت و بخشي از آن قسمت فروش تجهيزات و سيستمهاي كامپيوتري مي باشد و طبقه دوم آن كارگاه فني مي باشد كه در آن بردها و تجهيزات لازم براي سيستمها درآنجا ساخته مي شود. در اين كارگاه سه خانم و دو آقا كار ميكنند كه كارهاي ظريف از جمله لحيم كاري را خانمها بر عهده دارند و كارهاي ديگر را آقايان انجام مي دهند.

 

نمودار سازماني تشكيلات واحد صنعتي

مدير شركت آقاي عليرضا پرهيزگار مي باشد و معاون وي آقاي محمدعلي پرهيزگار است و كاركنان آن شامل دو كارفرما و ده پرسنل كاري تين شركت هستند همچنين كارهاي بازاريابي و اداري شركت بر عهده آقاي حسين پرهزگار مي باشد. اين شركت شامل يك ساختمان دو طبقه و يك كارگاه مي باشد كه كارگاه آن واقع در بلوار شهدا مي باشد. در كارگاه كاهايي از قبيل جوشكاري طراحي سازه هاي آهني و ساخت قطعات و ادوات لازم براي نصب مي باشد كهتجهيزات اين كارگاه اشمل يك جرثقيل و موتور جوش لوازم برشكاري و تراشكاري انواع كليد و پريز و كابل و غيره ميباشد.

 

نوع محصولات توليدي و خدماتي

اكثر كارهاي اين شركت خدماتي است و از جمله محصولات توليدي اين واحد مي توان به ساخت و توليد سرعت گير و نصب آن در تقاطع شهر اشاره كرد. و از خدمات آن نصب سيستمهاي كاكمپيوتري و توليد و نصب انواع تابلوهاي الكترونيكي و همچنين چراغهاي چشمك زن مي باشد البته اين شركت سيستمهاي حفاظتي از قبيل دزدگير را نيز طراحي و اجرا مي كند.

اينجانب از اول خردادماه سال جاري وارد اين شركت براي كراآموزي شدم و كارهايي از قبيل 1- لحيم كاري بر روي تابلوهاي الكترونيكي 2- نصب سيستم  3- عيب يابي بردها را انجام مي دادم. ابتدا طرح مدار روي فيبر مدار چاپ مي شود و براي نصب قطعات عناصر مدارهاي آماده و به ما مي دادند و ما عناصر و قطعات (ترانزيستور ها  ، LED ، مقاومت ها …) را روي برد قرار مي داديم و لحيم كاري روي انها انجام مي داديم سپس آنها را تست مي كرديم .

 

✅ فهرست مطالب : 

مقدمه

تاريخچه سازمان 

نمودار سازماني تشكيلات واحد صنعتي

نوع محصولات توليدي و خدماتي

خدمات كامپيوتر

نصب دزدگير و سيستمهاي حفاظتي

صفحه كليد 

توليد كننده پالس ساعت

حافظه ROM

هارد ديسك

نصب هارد بر روي سيستم 

تعريف نوع هارد

نصب فيزيكي هارد

اتصال كابل 

تقسيم بندي و آماده سازي  هارد 

ساختار پارتيشن توسعه داده شده 

روشهاي نوشتن اطلاعات بر روي فلاپي و هارد

روش FM 

روش MFM 

روش RLL

كنترلهاي ESDI

كنترلر SCSI

كنترلرIDE

كارت گرافيك

1-آداپتور صفحه نمايش

2- حافظه مربوط به صفحه نمايش

3- نحوه كار كارت گرافيك

4- آداپتور رنگي (CGA IBM)

مد متن

مد گرافيك 

5- پشتيباني باياس از ويدئو

6- آداپتور رنگي EGA

7-آداپتور VGA

از CGA تا VGC

مد 16رنگ VGA

مد 256رنگي VGA

نكاتي براي نصب يك كارت نمونه

مدارات رنگ درتلويزيون رنگي

نكته مهم 

ديكدور پال در تلويزيون شهاب 21 اينچ 

نكته مهم 

ديكدورNTSCNرتلويزيون رنگي شهاب 21اينچ 

طريقه تعمير در صورتي كه تلويزيون در حالت NTSCVرنگ نداشت 

1-طريقه تشخيص سيستم SECAMازNTSCوPAL

2-طريقه تشخيص NTSCاز PAL

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

 

با 40% تخفیف

 

5000 تومان

 

3000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
68WORD - قابل ویرایش3000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد