مقاله لاتین مدیریت تولید با ترجمه


مقاله لاتین مدیریت تولید با ترجمه

 

nokate-mohem-modiriat[www.Rdaneshjoo.ir]

بخشی از ترجمه مقاله :

مدیریت تولید

پیش نیازهای لازم برای ورود به یک شغل

معمولاً رسیدن به جایگاه یک مدیر موفق تولید ، مستلزم برخوداری از تجارب فراوانی است . اکثر مردم

در چنین موقعیتی در نقس های جانبی ( مکمل ) از قبیل کنترل موجودی ، تجزیه و تحلیل وضعیت ، طراحی  مواد یا سرپرست کارگاه ظاهر می شودند .

در حال اغلب افرادی که به کارگاه می شوند داری مدرک دانشگاهی یا HND می باشند اگر چه برخی فرصتهای شغلی نیز برای آن دسته از افراد فاقد مدرک تحصیلی دانشگاهی فراهم شده است که خود را برای مطالعه ئر جهت افزایش قابلیتهای شغلی آماده می کنند مانند آن دسته از شایستگی های شغلی که از سوی موسسه ای که خواهان فعالیت در آن هستید ، مدرک دانشگاهی یا HND در یکی از رشته های زیر مطلوب می باشد .

مهندسی مکانیک

علم تغذیه

مهندسی پردازش

تجارت و مدیریت

مهندسی الکترونیک

تکنولوژی مواد حمل و نقل /توزیع / سازمان دهی

شیمی

فیزیک زیست شناسی

با این وجود کسب قابلیت در سایر رشته ها (مانند مهندسی شهرسازی و علوم انسانی ) مانع فعالیت فرد در مدیریت تولید نمی شود . بعضی از دانشگاهها رشته های علوم انسانی و دانشگاهی Leeds و Coventry و Sfield ، Hudder  . رشته های وابسته به تحصیلات پس از لیسانس در مدریت تولید در دانشگاه منچستر Tessid و Nottingham ارائه می شود . اگر چه کسب تجربه قبل از ورود به بازار کار یک  عامل ضروری محسوب نمی گردد.

معمولاً فارغ التحصیلان دانشگاهها در ابتدا فعالیت خود را به عنوان کار آموزان فارغ التحصیل شروع  کرده و قبل از اشتغال در سمت سرپرست تولید یا یک مدیر مجرب ، در جنبه های مختلف مدیریت تولید (از جمله مدیریت مواد ، کنترل موجودی ، بررسی موقعیت ، کنترل تولید و مدیریت خرید ) به کسب تجربه می پردازند.  برخی از مدیران بالاخره عهده دار نقش مهم تری می شوند و در طرح های بلند مدت مشغول به کارمی شوند تا در کارهای روزمره . معمولاً برای دستیابی به مدیریت برتر (ریاست کل ) فرصت های بسیاری وجود دارد . در سازمان های بزرگتر گاهی مدیر تولید مسئول ایجاد تعدادی سایت و فرصت می باشد تا بدین ترتیب قادر به اداره فعالیت هایی باشد که ممکن است در رابطه با شرکت های چند ملیتی خارج از کشور ایجاد شده باشد .

 

جهت خرید و دانلود مقاله بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
21WORD2000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد