دانلود اساسنامه شهرداری (قوانین شهرداری)


اساسنامه شهرداری (قوانین شهرداری)

اساسنامه شهرداری کاربران گرامی محتوای این فایل جامعترین اساسنامه شهرداری (قوانین شهرداری) میباشد که در قالب فایل PDF و در 18 صفحه بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت دانلود فایل از لینک دانلود رایگان پایین اقدام نمایید.

اساسنامه پارکها و فضای سبز شهرداری

دانلود رایگان اساسنامه شهرداری

اساسنامه سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری ……. .

فصل اول کلیات :

ماده ۱: نام سازمان: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری —– می‌باشد که اختصاراً در این اساسنامه سازمان نامیده می‌شود.

ماده ۲: نوع سازمان: سازمان بر اساس ماده ۸۴ قانون شهرداری و بند پانزده ماده هفتاد و یک قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران ۷۵ تأسیس می‌گردد و وابسته به شهرداری ……. می‌باشد که دارای /۳/ مصوب ۱ شخصیت حقوقی و استقلال مالی و اداری است و طبق مفاد و مواد این اساسنامه و آئین نامه های مصوب بصورت خودگردان و خودکفا اداره می‌شود.

ماده ۳: موضوع فعالیت سازمان: ایجاد، نگهداری و اداره امور کلیه پارکها، سطوح فضای سبز، میادین، وسائل تفریحی و انجام هرگونه تحقیقات علمی و کشاورزی در ارتباط با مسائل فضای سبز و طرح و برنامه ریزی در جهت گسترش این امر و ارائه خط مشی های اساسی و بنیادی و پیگیری اجرای قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها و سایر مقررات مرتبط در این زمینه.

ماده ۴: مدت فعالیت سازمان از تاریخ تأسیس نامحدود است.

ماده ۵: مرکز اصلی سازمان و محدوده عمل آن : مرکز اصلی سازمان شهر …….. بوده و حوزه فعالیت سازمان محدوده و حریم شهر ……. خواهد بود.

 

فصل دوم: سرمایه و منابع درآمد سازمان

ماده ۶: سرمایه نقدی سازمان عبارتست از مبلغ …… میلیون ریال وجه نقد که تمامی آن از محل اعتبارات شهرداری ……. به حساب بانکی سازمان نزد بانک ملی ایران شعبه ……. واریز خواهد شد. سرمایه غیرنقدی سازمان عبارتست از اموال منقول و غیر من قول اعم از ماشین آلات، زمین، مستحدثات و ملزومات قابل استفاده از طرف شهرداری با رعایت مقررات و آئین نامه مالی شهرداری و بر اساس ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری که به تأیید شورای سازمان و شورای اسلامی شهر می‌رسد با رعایت سایر مقررات موضوعه در اختیار سازمان قرار خواهد گرفت . کل سرمایه متعلق به شهرداری …… است و قابل انتقال به غیر نمی‌باشد.

(ادامه متن در فایل اصلی)

مطالب رایگان اساسنامه شهرداری

قوانین شهرداری

تبصره های شهرداری

ماده اجرائیات شهرداری

تعداد صفحاتنوع فایل
18PDF

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد

پاسخ به این نظر
محمد صالحی می گوید:

خیلی عالی بود ممنون از سایت خوبتون

16 می 2019