دانشگاه پیام نور بدهی دارد


دانشگاه پیام نور بدهی دارد

Professor-PNU-Bushehr

قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور اعلام کرد: زمانی که دانشگاه پیام نور را تحویل گرفتیم رقم کلانی را بدهکار بودیم این بدهکاری همچنان ادامه دارد که امیدواریم به مباحث فرهنگی لطمه نزند.

 

به گزارش سایت راهنمای دانشجو Rdaneshjoo.ir :احمد اکبری در مراسم رونمایی از کتاب فرهنگی سال دانشگاه پیام نور که در معاونت فرهنگی وزارت علوم برگزار شد، گفت: این دانشگاه بالغ بر ۷۰۰ هزار دانشجو، ۴ هزارعضو هیات علمی و ۱۲ هزار کارمند و کارشناس دارد.

وی افزود: زمانی که دانشگاه پیام نور را تحویل گرفتیم رقم کلانی را بدهکار بودیم، که این بدهکاری همچنان ادامه دارد و امیدواریم به مباحث فرهنگی لطمه نزند.

قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به برگزاری کمیسیون ماده یک فرهنگی این دانشگاه  افزود: با توجه به کثرت اساتید در دانشگاه پیام نور، برگزاری منظم کمیسیون ماده فرهنگی به سختی صورت می‌گیرد. اما با این وجود، جلسات این کمیسیون به طور منظم برگزار شده و به روز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به رویکرد دانشگاه پیام نور در رابطه با توسعه تعاملات بین المللی، طبعا نقش ریاست این دانشگاه نیز پررنگ تر خواهد شد، بنابراین این دانشگاه توجه و حمایت ویژه ای را از سوی وزارت علوم را می طلبد.

اکبری خواستار طرح مسائل دانشگاه پیام نور در شورای فرهنگی وزارت علوم شد و افزود: در دوره ای این دانشگاه مورد بی مهری قرار گرفت، در صورتی که این دانشگاه از تاثیرگذارترین دانشگاه‌های کشور است و ما تلاش می کنیم دوباره ذهنیت مثبت را در رابطه با این دانشگاه بزرگ کشور ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: این دانشگاه در ۳۱ استان حضور داشته. ۵۱۴ شعبه و ۲۰ واحد مرکزی در خارج از کشور دارد که این گستردگی در تاثیرگذاری دانشگاه می تواند بسیار اثر بخش باشد و حمایت وزارت علوم می تواند به این دانشگاه کمک کند.

اکبری افزود: دانشگاه پیام نور تمایل دارد در صورت صلاحدید معاونت فرهنگی وزارت علوم، در شورای فرهنگی وزارت علوم حضور داشته باشد

برچسب ها: , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد