کاملترین تفسیر آزمون نئو 240 سوالی


تفسیر آزمون نئو 240 سوالی

 

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل بهترین و کاملترین تفسیر آزمون نئو 240 سوالی (نمونه دوم) می باشد که در قالب فایل WORD و PDF – (قابل ویرایش) و در 13 صفحه بصورت زیبا و منظم تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل به روی گزینه پرداخت آنلاین پایین صفحه کلیک نمایید.

 

دانلود تفسیر آزمون نئو 240 سوالی

تفسیر آزمون نئو 240 سوالی

 

✅ شرح فایل :

تفسیر جزئیات بر مبنای مقیاس های N، E، O، A، C:

عصبیت : این فرد این توانایی را در خویش می بیند که در رویارویی با موقعیت های بغرنج خود را کنترل کند. وی به راحتی می تواند در برابر هوس ها و کشش های خود مقاومت کند، چون ظرفیت بالایی از تحمل را دارد. این فرد در موقعیت های بین فردی عادی عمل می کند و در جمع های بزرگ در حد متوسط اضطراب را تجربه می کند. وی احساس گناه، غم، نومیدی و تنهایی را در حد معمول تجربه می کند. احساس خشم به صورت نهفته و یا آشکار در این فرد در حد متوسط قرار دارد و این مطلب با بالا بودن عامل توافق تناسب دارد. اضطراب و نگرانی نیز در مورد این فرد در حد متوسط قرار دارد.

برون گرایی : این فرد از بودن با دیگران لذت می برد و در هنگام بودن در جمع احساس شادمانی می کند. وی فردی صمیمی و با محبت است که ارتباط دوستانه ای با دیگران دارد. صادقانه دیگران را دوست دارد وبه آسانی با دیگران مراوده و رفاقت می کند. وی فردی مسلط، با تحکم و از نظر اجتماعی پیشرو و پیشگام به شمار می رود. بدون تردید حرفش را می زند و اغلب در گروه نقش رهبری را به عهده می- گیرد. این فرد معمولاً دارای آهنگ سریع در حرکت ها است. پرانرژی بوده و همیشه مشغول فعالیت است. نیز زندگی پر تحرکی دارد. وی از نظر هیجان خواهی در حد متوسط می باشد. فردی شلوغ و پرسر و صدایی نمی باشد.

تفسیر آزمون نئو 240 سوالی

✅ فهرست مطالب : 

تفسیر آزمون نئو 240 سوالی

مشخصات ازمودنی

معاینه وضعیت روانی

تشخیص پنج محوری DSM-IV-TR

1. کنترل اعتبار

2. محاسبه نمرات

3. توصیف کلی شخصیت

4. تفسیر جزئیات بر مبنای مقیاس های N، E، O، A، C

5. همبسته های شخصیتی

6. فرضیه های بالینی

7. ثبات پروفایل

8. سبک های شخصیتی

تفسیر آزمون نئو 240 سوالی

 

✅ هدیه راهنمای دانشجو : هدیه در نظر گرفته شده برای خریداران این فایل نرم افزار پرسشنامه نئو (240 سوالی) می باشد.

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

 

با 50% تخفیف

 

10000 تومان

5000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
13PDF و WORD - قابل ویرایش5000 تومان

برچسب ها: , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد