دانلود تست های کتاب اقتصاد کلان دکتر محسن نظری


تست های کتاب اقتصاد کلان با پاسخنامه تشریحی

اقتصاد کلان دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل بهترین و کاملترین تست های کتاب اقتصاد کلان دکتر محسن نظری و دکتر محسن رنانی با پاسخنامه تشریحی می باشد که در قالب فایل PDF و در 299 صفحه بصورت زیبا و منظم تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل به روی گزینه پرداخت آنلاین پایین صفحه کلیک نمایید.

این کتاب تالیف مشترک محسن رنانی و محسن نظری است و به عنوان کتاب کمک درسی برای درس اقتصاد کلان در رشته های علوم اقتصادی و سایر رشته های مرتبط، قابل استفاده است.

جزوه اقتصاد کلان محسن نظری

تست اقتصاد کلان با پاسخنامه تشریحی

 

✅ شرح مختصر: 

تست های کتاب اقتصاد کلان دکتر محسن نظری و دکتر محسن رنانی با پاسخنامه تشریحی

اقتصاد کلان چیست :

اقتصاد کلان شاخه‌ای از علم اقتصاد است که با کارایی، ساختار، رفتار و تصمیم‌گیری اقتصاد در سطح کلان سروکار دارد؛ که این شامل اقتصاد ملی، منطقه‌ای و جهانی می‌شود.اقتصاد کلان و اقتصاد خرد، یک جفت بخش‌بندی اقتصادی هستند که توسط رگنر فریش ابداع شده‌است و عمومی‌ترین بخش‌بندی در اقتصاد هستند.

تست اقتصاد کلان محسن نظری

در مقایسه با اقتصاد کلان، اقتصاد خرد شاخه‌ای از علم اقتصاد است که به مطالعه رفتار اشخاص و بنگاه‌ها در تصمیم‌گیری‌ها و کنش‌ها میان این افراد و بنگاه‌ها در بازارهای به دقت تعریف شده، می‌پردازد.

اقتصاد کلان به مطالعه شاخص های تجمعی مثل تولید ناخالص داخلی، نرخ بیکاری،درآمد ملی، شاخص قیمت و رابطه متقابل بین بخش‌های مختلف اقتصاد به منظور درک بهتر چگونگی عملکرد اقتصاد می‌پردازد.

اقتصاد دانان کلان مدل های اقتصادی را توسعه می‌بخشند تا ارتباط بین درآمد ملی، تولید، مصرف، بیکاری، تورم، پس‌انداز،سرمایه‌گذاری، تجارت بین‌الملل و مالیه بین‌الملل را توضیح دهند.

تست اقتصاد کلان محسن نظری

 

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف ویژه

10,000 تومان

5,000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
299PDF5000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد