نسخه کامل کتاب مخزن الادویه pdf


کتاب مخزن الادویه pdf

 

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل نسخه کامل کتاب مخزن الادویه قرابادین کبیر (فارسی) می باشد که در قالب فایل PDF و در 903 صفحه بصورت زیبا و منظم تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل به روی گزینه پرداخت آنلاین پایین صفحه کلیک نمایید.

 

کتاب مخزن الادویه pdf

نسخه کامل کتاب مخزن الادویه (با ترجمه فارسی)

 

✅ معرفی کتاب:  

 

کتاب مخزن الادویه

“مخزن الادویه “دایره‌المعارفی است از خوردنی‌ها و داروهای پزشكی سنتی ایران، نوشته “محمد حسین عقیلی خراسانی”، طبیب قرن دوازدهم هجری، این كتاب از روی نسخه‌ای كه در سال 1844در كلكته چاپ سنگی شده افست گردیده است .بعضی از موضوعات كتاب از این قرار است : در بیان مركب القوی و ذوالخاصیه و تاثیر هر یك از این‌ها، در بیان سبب اختلاف اقوال اطبا در ماهیت و خواص ادویه، در بیان آداب خوردن و آداب نوشیدن و اطعمه‌ای كه جمع آنها با هم مناسب نیست، در بیان بعضی امور متعلقه به نجوم و طبیعیات، و در بیان ادویه (برحسب حروف الفبا) .”

کتاب مخزن الادویه pdf

 

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

 

با 50% تخفیف

 

10000 تومان

 

5000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

 

 

کلمات کلیدی:

کتاب مخزن الادویه pdf,خرید کتاب مخزن الادویه,دانلود رایگان کتاب قرابادین کبیر,دانلود کتاب قرابادین کبیر عقیلی خراسانی pdf,دانلود نرم افزار مخزن الادویه,مخزن الادویه قائمیه,دانلود رایگان کتاب مخزن الادویه pdf,دانلود رایگان کتاب قرابادین کبیر,ترجمه مخزن الادویه,نرم افزار مخزن الادویه

کتاب مخزن الادویه pdf

کتاب قرابادین کبیر

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
903PDF5000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

10,000 تومان  کتاب اول: 385 صفحه کتاب دوم: 148 صفحه کتاب سوم: 453 صفحه صفحه

نسخه کامل کتاب مجمع الدعوات کبیر pdf

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد