دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر pdf


خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر

 

مدیریت بازاریابی کاتلر کاربران و دانشجویان گرامی محتوای این فایل بهترین و کاملترین خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر ترجمه دکتر مهدی امیر جعفری به همراه نمونه سوالات امتحانی با پاسخنامه می‌باشد که در قالب فایل PDF بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل به روی گزینه پرداخت آنلاین پایین صفحه کلیک نمایید.

 

دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر

خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر

(ترجمه دکتر مهدی امیر جعفری)

✅ شرح فایل :

کتاب مدیریت بازاریابی نوشته‌ی کاتلر و کلر، معتبرترین، به روزترین و کاملترین مرجع برای علاقه مندان به بازاریابی در سراسر دنیا می باشد. این کتاب، جدیدترین تئوری ها و نکات کاربردی بازاریابی را به شیوا ترین بیان ممکن و همراه با مثال های عملی از شرکت های بزرگ بین المللی برای مخاطبان خود توضیح می دهد؛ تئوری‌ها و مثال‌هایی که در سایر کتاب های مدیریت بازاریابی، به خصوص کتاب های ترجمه شده به زبان فارسی کمتر یافت می شوند. یکی دیگر از ویژگی های ارزشمند این کتاب، بیان اجمالی اصلی‌ترین مباحث مربوط به مدیریت نام های تجاری می باشد که توسط نظریه پرداز شهیر، پروفسور کلر، به رشته تحریر درآمده است.

مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر

کتاب مذکور توسط فلیپ کاتلر و کوین لین کلر تدوین شده و توسط دکتر مهدی امیر جعفری ترجمه شده و انتشارات نص آن را به چاپ رسانیده است. خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی جلد ۱ که در اینجا ارائه شده، خلاصه ای ۱۰۰ صفحه ای است. خلاصه کتاب مذکور توسط تیمی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت دانشگاه های تهران تهیه شده است.

در خلاصه این کتاب سعی شده است تا ضمن رعایت اصول خلاصه نویسی و ایجاز، مهمترین نکات مطروحه در کتاب گردآوری شوند به گونه ای که بتوان از آن به عنوان جزوه کتاب مدیریت بازاریابی استفاده کرد. این خلاصه، خلاصه ای با کیفیت و عالی است که می تواند منبعی برای امتحان ها، کارهای کلاسی و پروژه ای شما دانشجویان عزیز باشد. متن خلاصه کتاب از لحاظ نگارشی و ویرایشی با دقت و حساسیت زیادی تنظیم شده تا برآورده کننده تمامی نیازهای دانشجویان عزیز باشد.

 

✅ فصل های کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر (ترجمه دکتر مهدی امیر جعفری) جلد اول

دانشجویان عزیز کتاب مدیریت بازاریابی شامل ۸ بخش و ۲۱ فصل است که در دو جلد به چاپ رسیده است، جلد اول آن شامل فصل های زیر می‌باشد :

فصل ۱: بازاریابی در قرن ۲۱

فصل ۲: طراحی استراتژی ها و برنامه های بازاریابی

فصل ۳: جمع آوری اطلاعات محیطی و پیش بینی تقاضا

فصل ۴: تحقیقات بازاریابی

فصل ۵: خلق روابط وفادارانه بلندمدت

فصل ۶: تجزیه و تحلیل بازارهای مصرفی

فصل ۷: تجزیه و تحلیل بازارهای صنعتی

فصل ۸: شناسایی بخش های بازار و تعیین بازارهای هدف

فصل ۹: خلق ارزش ویژه نام های تجاری

فصل ۱۰: هنر موضع یابی برای نام های تجاری

فصل ۱۱: پویایی های رقابت

 

کاتلر و کلر، مبحث مدیریت بازاریابی را با مفهوم تدوین برنامه بازاریابی یا Marketing Plan آغاز می‌کنند.

البته مفاهیم برنامه بازاریابی، در ابتدای کتاب آنها به صورت نسبتاً کلی مطرح می‌شود.

در ادامه به بررسی دقیق‌تر هر یک از اجزای آن پرداخته می‌شود.

این خلاصه برگرفته کلی از مطالب می‌باشد.

مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر

 

نمونه سوالات امتحانی شامل سال های زیر می‌باشد:

دانشجویان عزیز نمونه سوالات این درس از سال 90 تا سال 98-97 می‌باشد.

✅ توضیحات لازم: دانشجویان عزیز نمونه سوالات دسته بندی شده می‌باشد و هر سال در یک فایل PDF با پاسخنامه قرار داده شده است تا شما به راحتی سوالات سال مورد نظر خودتان را مطالعه بفرمایید.

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50 % تخفیف

20000 تومان

10000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلقیمت
PDF10000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد