سورس پروژه مدیریت مطب با قابلیت نوبت دهی (سی شارپ)


سورس پروژه مدیریت مطب با قابلیت نوبت دهی به زبان سی شارپ

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل بهترین و کاملترین سورس پروژه مدیریت مطب با قابلیت نوبت دهی به زبان سی شارپ می‌باشد که توسط وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل به روی گزینه پرداخت آنلاین کلیک نمایید.

شرح مختصر :

سورس پروژه مدیریت مطب با قابلیت نوبت دهی

با سورس پروژه سورس پروژه مدیریت دندانپزشکی با قابلیت نوبت دهی به زبان سی شارپ در خدمت ما هستیم. پروژه ای برای اولین بار از وب سایت راهنمای دانشجو منتشر شده است.

سیستمی که بسیار جالب طراحی شده که برای مدیریت دندان پزشکی طراحی و تنظیم شده است نرم افزاری که دارای امکاناتی جهت مدیریت یک مطب ،تنظیم کردن اطلاعات و همچنین نوبت دهی ها… ساخته شده است.

همیشه در مورده سیستم حسابداری و حسابرسی زیاد صحبت میکردیم که چرا داشتن یک چنین سیستمی میتواند عالی ،کارامد و مفید باشد.خوب این بار میریم سراغ نوبت دهی وقتی اسمش میاد یاده صف ، نوبت میفتیم.تا الان تو نوبت یا صف بودین؟تو مراکز درمانی سیستم نوبت دهی به این صورت هستش که خیلی ها از دفتر سر رسید اسفاده میکنن و خیلی ها تو برگه ولی داشتن یک سیستم جامع و مدیریت بر اطلاعات خیلی میتونه به یک پارچه شدن اطلاعات کمک کنه.سیستم نوبت دهی یک امر مهم در مراکز درمانی هستش.

پروژه ای که مشاهده میکند به زبان سی شارپ و دیتابیس اسکیول سرور طراحی و کد نویسی شده است بخش های نظیر:مدیریت بیماران،مدیریت نوبت دهی و بخش عکس برداری از بخش های این نرم افزار هستند گرافیک مطلوبی هم داره پیشنهاد میکنیم حتما دانلود و استفاده کنید.

امکانات ویژه :

1. مستندات کامل پروژه با فرمت DOC

2. پروژه بسیار حرفه ای و امکان استفاده بعنوان پروژه پایانی

3. و…

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 24% تخفیف

10500 تومان

8000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

قیمت
8000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد