پروژه تاثیر محیط بر رفتار مشتری


دانلود پروژه تاثیر محیط بر رفتار مشتری

 

 

نکات مهم راهنمای دانشجو : تمامیه پایان نامه های راهنمای دانشجو به صورت word میباشد برای اینکه شما عزیزان بتوانید آن را ویرایش دهید.

mabani-osol-sarparasti[www.Rdaneshjoo.ir]

فهرست مطالب:

 تأثيرات محيطي بر رفتار مشتري

اهداف يادگيري

تعريف فرهنگ

ارتباط فرهنگ با تصميمات بازار يابي

ويژگي هاي فرهنگ

فرهنگ ابداع شده است

 …فرهنگ امري تجويز شده و مقرر مي باشد

 …ارزش هاي فرهنگي

ارزش هاي فرهنگي آمريكا

فردگرايي

 …تساوي

…فعاليت 

پيشرفت ودستيابي

كفايت وكيفيت

موقعيت مذهبي و اخلاقي

انسان بودن

مفيد بودن

تقابل اجتماعي وهماهنگي

آيا ارزش ها بررفتار مشتري تأثيرمي گذارد

ارزشهاي نهايي 

واقع گرايان

رسيدن به كمال ومعتقدي 

افراد موفق وتقلا كنندگان

تقلا كنندگان (سعي كنندگان)

تجربه كنندگان (افراد با تجربه) و سازندگان 

…سازندگان 

مبارزه كنندگان

معني تغيير فرهنگي براي بازارياب

طراحي محصول

تقسيم بازار

نمونه هاي فكري و ارتباطي

فضاي شخصي 

ماترياليسم و يافته ها

… نقش خانواده 

رقابت و فرد گرايي

رفتار اجتماعي

نواحي مشخص شده براي فروشندگان بين المللي

تقسيم بندي بازار

نكات مورد توجه در محصولات  

نكات مر بوط به كانال توزيع كالا

خلاصه مطلب

زير مجموعه هاي فرهنگي

زير مجموعه هاي فرهنگي سياه پوستان

ويژگي هاي روان شناختي 

رفتار مشتري واستنباط بازار

نمونه هاي خريد محصولات

الگوي رسانه ها

پيغام هاي مفيد

 زير مجموعه هاي فرهنگي آسيايي

موقعيت

درآمد و شاغل بودن افراد

تحصيل

خانواده و سن

ويژگي هاي روانشناختي

رفتار مشتري و استنتاج هاي بازاريابي

… رفتار خريد

مجموعه هاي فرهنگي هيسپانيك

اندازه جمعيت

رفتار مشتري وشناخت بازار

الگوهاي خريد محصولات

… رفتار وعملكرد خريد

جمعيت هاي كلي ديگر موراد زير به چشم مي خورد

گسترش و توسعه براي اسپانيايي ها

الگوهاي رسانه اي

موضوعات مورد بحث

 

مختصر توضیحات:

در اواخرسال 1970 و اوايل سال1980 اين گروه ها با مشكلات زيادي رو برو بودند اما رئيس جمهور شدن ريگان و بازرگشت آنها به ارزش هاي قديمي بر آنها احساس ارزشمند بودن مي داد. لوي صاحب فروشگاه جين مردانه بود ولي با خريداران زن سرو كار داشت اما شركت  بين المللي Wrangler سابقه خوبي در غرب داردكه شامل شيكاگو، داكوتاو American Hero نمود. تبليغات به كارگران كمك كرد و كارگران واقعي كارخانجات فولاد، آتش نشانان و تعميركاران كشتي را نشان داد.با توجه به وجود موسيقي تركيبي سادگي تبليغات مورد توجه آمريكايي ها قرار گرفت كه هرگز به Wrangler فكر نكرده بودند. نقش Wrangler در ميان  خرده فروشان و مشتريان باعث افزايش فروش شده بود. ما تحقيق خود را در مورد عوامل محيطي مرتبط با مصرف كنندگان با اولين ديد با عوامل محيطي توانست به بازاري براي فروش جين هايش دست يابد. در اين فصل ما نقش و تأثير فرهنگي را در رشدا ستراتژي هاي بازاريابي بررسي             مي كنيم. بعد از تعريف و تعيين فرهنگ، ارزشهاي اساسي فرهنگي مصرف كننگان آمريكايي بايد مشخص شود. همچنين در اين فصل و فصل بعد مي بينيم كه تغييرات فرهنگي وجود دارند و اين مسأله منجر به بررسي تغيير فرهنگي و تأثير آن بررفتار مشتري مي گردد. در نهايت رفتار مشتريان داراي دو فرهنگ در برابر بازاريابي بين المللي بحث مي شود.

تعريف فرهنگ

بيان تنها يك تعريف از آن مشكل است و همينطور بيان ارتباط آن با درك و شناخت مشتريان نيز مشكل مي باشد . با وجود اين به دو معني زير توجه كنيد:

…مجموعه ا ي است پيچيده كه شامل دانش، اعتقاد، هنر، اصول اخلاقي، سنت و ساير توانايي ها و عادات ديگري است كه توسط بشر يا اعضاي جامعه حاصل شده است.

…راهي آشكار از زندگي گروهي از مردم و برنامه كامل آنها براي زندگي.

بنابراين فرهنگ چيزي است كه از لحاظ اجتماعي آموخته شده و اعضاي يك جامعه همگي در آن سهيم اند.

 

جهت دانلود پروژه بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلمقطع تحصیلیقیمت
105wordکاردانی به کارشناسی و کارشناسی3500 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد