دانلود خلاصه کتاب اقتصاد کلان دکتر نظری pdf


دانلود خلاصه کتاب اقتصاد کلان محسن نظری

 

خلاصه کتاب اقتصاد کلان کاربران و دانشجویان گرامی محتوای این فایل بهترین و کاملترین خلاصه کتاب اقتصاد کلان دکتر محسن نظری می‌باشد که در قالب فایل PDF و به همراه 668 نکته مهم و کنکوری بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل از لینک پرداخت آنلاین پایین صفحه اقدام نمایید.

 

دانلود کتاب اقتصاد کلان محسن نظری pdf

✅ شرح مختصر :

خلاصه کتاب اقتصاد کلان محسن نظری

اقتصاد کلان دکتر محسن نظری که توسط رتبه برتر کشوری رشته مدیریت بازرگانی تهیه و ویرایش شده و جزوه شخصی ایشان می باشد، این مجموعه عالی که شامل 668 نکته مهم و کنکوری خلاصه کتاب اقتصاد کلان دکتر محسن نظری می باشد.

تمامی نکات مهم درسنامه و همچنین نکات مهم کنکوری تستهای آخر هر فصل را پوشش می‌دهد و با دقت و ظرافت خاصی این مجموعه ارزشمند جمع آوری و ویرایش شده، داوطلبین گرامی با مطالعه این جزوه عالی مشکل خود را در مباحث مختلف رفع و بهترین نتیجه ممکن را در حداقل زمان در مقاطع مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد و سؤالات استخدامی کسب خواهند نمود، برای سهولت و درک بهتر مطالب، فصول به صورت تفکیک شده می باشد و در ویرایش از ترکیب 3 رنگ استفاده شده تا بهتر مطالب کلیدی را به خاطر بسپارید.

اقتصاد کلان چیست ؟

اقتصاد کلان شاخه‌ای از علم اقتصاد است که با کارایی، ساختار، رفتار و تصمیم‌گیری اقتصاد در سطح کلان سروکار دارد؛ که این شامل اقتصاد ملی، منطقه‌ای و جهانی می‌شود. اقتصاد کلان و اقتصاد خرد، یک جفت بخش‌بندی اقتصادی هستند که توسط رگنر فریش ابداع شده‌است و عمومی‌ترین بخش‌بندی در اقتصاد هستند. در مقایسه با اقتصاد کلان، اقتصاد خرد شاخه‌ای از علم اقتصاد است که به مطالعه رفتار اشخاص و بنگاه‌ها در تصمیم گیری‌ها و کنش‌ها میان این افراد و بنگاه‌ها در بازارهای به دقت تعریف شده، می‌پردازد.

دانلود خلاصه کتاب اقتصاد کلان

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف

10000 تومان

5000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلقیمت
PDF5000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد

پاسخ به این نظر
دانشجو اقتصاد می گوید:

خیلی عالیه ممنون

24 آوریل 2019
پاسخ به این نظر
راهنمای دانشجو می گوید:

با سلام و احترام

ضمن تشکر از خرید و حسن انتخاب شما بابت دیدگاه ارسال شده از طرف شما بسیار سپاس گزاریم.

(شاد باشید)

27 آوریل 2019
پاسخ به این نظر
ساحل می گوید:

سلام قیمت به ریال هست یا تومن؟یکی هم برای کنکور ارشد این کتاب کافی هست؟

5 می 2019
پاسخ به این نظر
راهنمای دانشجو می گوید:

با سلام و احترام

قیمت به تومان میباشد. نخیر تنها این کتاب کافی نمیباشد.

با تشکر (شاد باشید)

5 می 2019