دانلود پروژه انواع ساختار اینورتر های چند سطحی


دانلود پروژه انواع ساختار اینورتر های چند سطحی

 

 

 

 

 

شرح مختصر:

کاربران و دانشجویان گرامی محتوای این فایل پروژه انواع ساختار اینورتر های چند سطحی می باشد که در قالب WORD – قابل ویرایش و در 17 صفحه تهیه و تنظیم شده است. برای خرید و دانلود فایل از لینک پرداخت پایین اقدام نمایید.

مقدمه:

در سالهاي اخير اينورترهاي چند سطحي در صنعت بسيار مورد توجه قرار گرفته اند و در مواردي از قبيل منابع تغذيه AC ، جبران سازهاي استاتيکي توان راکتيو و سيستمهاي درايوهاي الکتريکي بکار گرفته شده اند.در اين نوع مبدلها ولتاژ خروجي مي تواند چندين سطح ولتاژ گسسته را داشته باشد. اينورتر چند سطحي براي اولين بار به منظور کاهش هارمونيکهاي شکل موج ولتاژ (محتويات هارمونيکي) و جريان خروجي اينورترها بکار گرفته شد .محتوي هارمونيکي اينورترهاي چند سطحي به مراتب کمتر از اينورترهاي دو سطحي در تلفات سوئيچينگ يکسان بوده و در حالت ايده آل با افزايش تعداد سطوح اينورتر به سمت بي پايان ، اعوجاج هارمونيکي کل شکل موج خروجي به سمت صفر ميل مي کند. با وجود اين حداکثر تعداد سطوح ولتاژ به خاطر عواملي مانند پيچيدگي برقراري تعادل ولتاژ خازنها ، افزايش تصاعدي ادوات نيمه هادي و خازنها براي ايجاد سطوح ولتاژ بيشتر ، محدوديت هاي بسته بندي و حجم مدار محدود مي شود.
تا کنون سه ساختار اصلي براي اينورتر سه سطحي ارائه شده است که عبارتند از :[11],[18],[22],[23]
1- اينورتر چند سطحي با کلمپ ديودي (قيود ديودي) 1
2- اينورتر چند سطحي با خازن معلق (شناور) 2
3- اينورتر چند سطحي با ساختار آبشاري (متوالي)3
در ادامه سه ساختار فوق به طور خلاصه معرفي شده و سپس اينورتر سه سطحي با توپولوژي کلمپ ديودي به خاطر کاربرد فراوان آن در صنعت درايو ( از جمله محصولات شرکت ABB که از تکنولوژي DTC استفاده مي کنند) و همچنين استفاده در پروژه بطور دقيق بررسي خواهد شد.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 10% تخفیف

5000 تومان

4500 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
17WORD - قابل ویرایش4500 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد