دانلود پروژه تحلیل فضای شهری (پاورپوینت)


دانلود پاورپوینت تحلیل فضای شهری میدان

 

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل جامعترین فایل پاورپوینت پروژه تحلیل فضای شهری میدان یا فلکه میباشد. که در قالب فایل پاورپوینت (pptx) قابل ویرایش و در 49 اسلاید بصورت زیبا و منظم تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل از لینک پرداخت آنلاین پایین اقدام نمایید.

 

پروژه تحلیل فضای شهری

دانلود پروژه تحلیل فضای شهری

✅ شرح فایل :

پروژه تحلیل فضای شهری

میدان :

فرهنگ دهخدا در معنی واژه میدان می نویسد :(عرصه ای گشاده در جایی که اطراف ان خانه ها یا دکان ها هست.) واژه میدان در اصل پارسی است و اعراب بر ان جمع بسته و میادین میگویند. در گذشته میدان به هر جای فراغ – پهن و بی عمارت گفته میشد. میدان بیشتر فضای برای مکث است تا عبور. میدان فضای اجتماعی و شهری و محل گفت و گو – تعامل – تفریح – استراحت – خرید – نظارت – مکث و توقف است. ارزش میدان به ایجاد تعامل و نقش اجتماعی در زندگی جمعی شهروندان است.

دانلود پروژه تحلیل فضای شهری

✅ هدیه راهنمای دانشجو: هدیه در نظر گرفته شده برای خریداران این محصول یک نمونه خوب از پروژه های تحلیل فضای شهری می باشد که در قالب فایل PDF و در 36 صفحه تهیه و تنظیم شده است.

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

 

با 50% تخفیف

 

10000 تومان

5000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
49 اسلایدپاورپوینت (pptx) و قابل ویرایش5000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد