دانلود نقشه اتوکد شهر اهواز با جزئیات کامل


دانلود نقشه اتوکد شهر اهواز با جزئیات کامل

شرح مختصر :

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل بهتـریــن و کاملتـریــن نقشه اتوکد شهر اهواز با جزئیات کامل همراه با بلوک بندی تست شده و سالم می‌باشد. این فایل قابل استفاده برای دانشجویان ,معماران , شهرسازان و مهندسان است. جهت خرید و دانلود فایل از لینک پــرداخــت آنـلایــن پایین صفحه اقدام نمایید.

 

نقشه اتوکد شهر اهواز

این فایل کامل‌ترین و بروزترین نقشه آتوکد موجود در ارتباط با شهر اهواز می باشد. در این فایل نامگذاری بخش ها و خیابان ها با فونت فارسی کاتب به خوبی صورت گرفته است و جزئیات آن برای مطالعات شهرسازی (برنامه‌ریزی و یا طراحی شهری) می باشد .

اَهواز

یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان خوزستان است. این شهر که بخش مرکزی کلانشهر اهواز می‌باشد، از نظر جغرافیایی در ۳۱ درجه و ۲۰ دقیقه عرض شمالی و ۴۸ درجه و ۴۰ دقیقه طول شرقی قرار گرفته‌است و در جلگه خوزستان به ارتفاع ۱۸ متر از سطح دریا واقع می‌باشد. شهر اهواز با ۲۲۰ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر وسیع ایران پس از تهران می‌باشد.جمعیت آن نیز در سرشماری سال ۱۳۸۵ ۹۶۹,۸۴۳ نفر بوده‌ که اهواز را در جایگاه هفتمین شهر پرجمعیت ایران قرار می‌دهد.

 

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف ویژه

10000 تومان

5000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلقیمت
DWG - اتوکد5000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد