دانلود تجزیه و تحلیل دانشکده معماری هاروارد


تجزیه و تحلیل دانشکده معماری هاروارد

کاربران و دانشجویان گرامی محتوای این فایل بهتـریــن و کاملتـریــن پاورپوینت تجزیه و تحلیل دانشکده معماری هاروارد می‌باشد که در قالب فایل پاورپوینت با فرمت (pptx) (قابل ویرایش) و در 80 اسلاید بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل از لینک پرداخـت آنلایــن پایین صفحه اقدام نمایید.

تجزیه و تحلیل دانشکده معماری هاروارد

شرح مختصر :

پاورپوینت تجزیه و تحلیل دانشکده معماری هاروارد harvard

دانشکده های معماری و مدرسه های معماری که دارای شهرت جهانی اند و نظیر آنها وجود ندارد بسیار مورد توجه هستند و از همه نظر چه از لحاظ معماری و طراحی خود بنا و چه از لحاظ مورد اهمیت بودن مورد توجه معماران هستند از این رو ما در این مقاله به ارائه پاورپوینت دانشکده معماری هاروارد به عنوان یکی از مهم ترین بنا های مرتبط با رشته معماری می پردازیم .

قبل از اینکه به ارائه پاورپوینت تحلیل دانشکده معماری هاروارد harvard بپردازیم به ارائه اطلاعات و مطالبی راجع به این دانشکده معماری می پردازیم , این دانشکده یکی از برترین و معروف ترین دانشکده ها و مهد های معماری جهان می باشد که تمامی معماران و دانشجویان رشته معماری با آن آشنا هستند که این دانشگاه اولین موسسهٔ آموزش عالی در کشور آمریکا و همچنین اولین بنیاد در آمریکای شمالی می باشد که در ابتدای تاسیس و بهره برداری این مکان با نام دانشکده نو یا دانشکده طرح نو شناخته می شد و بعد ها نام دانشکده معماری هاروارد بر آن گذاشته شد پیشرفت این دانشکده نقش مهمی داشت و به احترام این فرد نام این دانشکده تغییر یافت . این مدرسه معماری با سبک معماری مدرن و با نوع ازه بتنی و فلزی ساخته شده است .

این دانشکده دارای گستره بزرگی است بطوریکه قسمت هایی از آن همچون پزشکی و بازرگانی و معماری در شهر مجاور یعنی بوستون قرار دارند ( که در رابطه با مکان اصلی و جایگاه اصلی این دانشکده باید گفت که در شهر کمبریج ایالت ماساچوست در ایالات متحدهٔ آمریکا قرار دارد ) . در رابطه با تاریخچه ساخت این بنا باید گفت که این مکان در سال ۱۹۷۲ ساخته شد و از آن زمان به بعد محلی برای تدریس و علم اموزی افراد در رشته های مختلف شد . در رابطه با موارد دیگر همچون پلان دانشکده معماری هاروارد و اطلاعات کامل تجزیه و تحلیل دانشکده معماری هاروارد در پاورپوینت مربوطه اطلاعات بیشتری وجود دارد .

تجزیه و تحلیل دانشکده معماری هاروارد

عنوان سر فصل های این پاورپوینت :

معرفی معمار ( جان اندروز )

تحلیل سایت پلان دانشکده

تحلیل موارد مختلف همچون 

مسیر های دسترسی

سیرکولاسیون

دیاگرام

جا گیری فضا ها و اتاق ها

عکس هایی از نمای داخلی این مجموعه

عکس هایی از نمای بیرونی این مجموعه

بررسی موارد و فضا هایی همچون 

زیر زمین

طبقه اول

طبقه دوم

طبقه سوم

و ….

 

 نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف ویژه

12000 تومان

6000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
80 اسلایدپاورپوینت (pptx) - قابل ویرایش - آماده پرینت6000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد