آشنایی کامل با DSM5 در روانشناسی و آخرین تغییرات آن


آشنایی کامل با DSM5 در روانشناسی و آخرین تغییرات آن

 

DSM5 در روانشناسی دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل بهترین و کاملترین فایل آشنایی کامل با DSM5 در روانشناسی و آخرین تغییرات آن می‌باشد که در قالب فایل WORD – (قابل ویرایش و آماده پرینت) بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل از لینک پرداخت آنلاین پایین صفحه اقدام نمایید.

 

آشنایی کامل با DSM5 در روانشناسی

شرح مختصر :

این مجوعه تعریف و تشریح کامل DSM در روانشناسی است که در قالب فایل word ارائه می‌شود و امید است مورد توجه دوستان قرار بگیرد. در این مجموعه کتاب dsm5 در حدود 1000 صفحه به زبان انگلیسی و فارسی ارائه شده و در این محصول سه بخش کاپلان بصورت جداگانه توسط حمزه گنجی به زبان فارسی ترجمه شده است. همچنین آخرین تغییرات dsm5 در قالب فایل پاورپوینت زیبا به زبان فارسی در این مجموعه گذاشته شده است.

DSM5 در روانشناسی

پیشگفتار

جزوه حاضر خلاصه و چکیده‌ای است از متن کامل آخرین نسخه تجدید نظر شده راهنمای تشخیصی و آماری اختلال های روانی (DSM-IV-TR) که در سال 2000 از سوی انجمن روانپزشکی آمریکا به چاپ رسید. هدف از ارائه این جزوه خلاصه شده پاسخ به نیاز آن دسته از دانشجویانی است که به لحاظ محدودیت های زمانی و یا اولویت های آموزشی و پژوهشی، امکان مطالعه متن کامل DSM-IV-TR  را نداشته و خواستار نسخه ای  موجز و در عین حال در برگیرنده ملاک های تشخیصی و طبقه بندی اختلال های روانی هستند.

آشنایی کامل با DSM5 در روانشناسی

چکیده حاضر شامل توضیحی از تمام ملاک های تشخیصی و طبقه بندی اختلال های روانی  بدون  پرداختن به اطلاعات جزئی و جنبی مربوط به هر اختلال ( مانند بحث های مربوط به اختلال های همراه، دوره یا سیر اختلال، روش های ثبت و تشخیص های افتراقی) است که شرح جامع آن در کتاب کامل DSM-IV-TR ارایه شده و خوانندگان علاقمند می‌توانند با مطالعه کتاب مذکور به غنای اطلاعات خود بیفزایند. شیوه های سنجش چند محوری، و واژه نامه اصطلاحات فنی جزو مباحث سودمند و قابل استفاده ای هستند که در چکیده حاضر نیز آمده‌اند و در برخی موارد با رعایت ایجاز باز نویسی شده‌اند.

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 20% تخفیف

10000 تومان

8000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلقیمت
WORD - PDF - pptx - قابل ویرایش8000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد