دانلود کاملترین نقشه اتوکد شهر شیراز


نقشه اتوکد شهر شیراز

نقشه اتوکد شهر شیراز کاربران و دانشجویان گرامی محتوای این فایل شامل کـامـلتـریــن و جـدیـدتـریــن نقشه اتوکد شهر شیراز می‌باشد. که در قالب فایل اتوکد با فرمت DWG است. جهت خرید و دانلود فایل از لینک پـرداخــت آنـلایــن پایین صفحه اقدام نمایید.

نقشه اتوکد شهر شیراز

نقشه اتوکد شهر شیراز

به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم قبل از هر خرید این فایل را خریداری کنید چون با داشتن این فایل دیگر احتیاجی به خرید فایل دیگری نیست تصویر بالا هم مربوط به همین نقشه است.

معرفی شهر شیراز :

شیراز که به شهر گل و راز معروف است، دیر زمانیست مهد ادب، فرهنگ و هنر ایران زمین شمرده می‌شود. این شهر به دلیل داشتن بناهای تاریخی متعدد و باغ‌های بسیار زیبا، همواره به عنوان یکی از محبوب‌ترین مراکز گردشگری در ایران شناخته می‌شود. در این مقاله از مجله‌ی ایرپلین تیکت به بررسی شیراز از دیدگاه گردشگری می پردازیم.

شهر شیراز، مرکز استان فارس، در دامنه‌ی کوه های زاگرس و در جنوب غربی کشور قرار دارد. اطراف شهر توسط رشته کوه‌های مرتفعی احاطه شده که در حفظ این شهر اهمیت ویژه ای دارند. میانگین دما در شیراز۱ بین ۳۰ تا ۵ درجه‌ی سانتی گراد است.

شیراز یکی از شهرهای بزرگ ایران و مرکز استان فارس است. جمعیت شیراز در سال ۱۳۹۵ خورشیدی بالغ بر ۱٬۷۱۲٬۷۴۵ تن بوده که این رقم با احتساب جمعیت ساکن در حومهٔ شهر به ۱٬۸۶۹٬۰۰۱ تن می‌رسد. شیراز در بخش مرکزی استان فارس، در ارتفاع ۱۴۸۶ متری از سطح دریا و در منطقهٔ کوهستانی زاگرس واقع شده و آب و هوای معتدلی دارد. این شهر از سمت غرب به کوه دراک، از سمت شمال به کوه‌های بمو، سبز پوشان، چهل ‌مقام و باباکوهی (از رشته کوه‌های زاگرس) محدود شده ‌است.

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف ویژه

15000 تومان

7500 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلقیمت
DWG - اتوکد7500 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد