فایل کتاب آسیب شناسی اجتماعی صدیق سروستانی pdf


کتاب آسیب شناسی اجتماعی صدیق سروستانی 

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل نسخــه کامــل کتاب آسیب شناسی اجتماعی دکتر رحمت الله صدیق سروستانی می باشد که در 270 صفحه فایل PDF بصورت زیبا و منظم تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل کتاب از لینک پرداخت آنلاین پایین اقدام بفرمایید.

شرح مختصر:

دانلود کتاب آسیب شناسی اجتماعی صدیق سروستانی

معرفی اجمالی :

جامعه‌ شناسی انحرافات یکی از حوزه‌های جامعه‌شناسی است که با رویکردهای مختلف جامعه‌ شناختی و با روش‌ های علمی به مطالعه انحراف اجتماعی پرداخته و تلاش می‌ کند مشخص کند چه نوع رفتاری به‌ عنوان انحراف اجتماعی تعریف شود؟ چه کسی آن را تعریف نماید؟ چگونه و چرا مردم منحرف می‌ شوند؟ و اینکه جامعه چگونه با منحرفان برخورد می‌ کند؟ که برای پاسخ به این سؤالات و تبیین انحراف اجتماعی نظریه‌‌ هایی را توسعه داده‌ اندجامعه‌ شناسی انحرافات همچنین این موضوع را مورد بحث قرار میدهد که اگر مطالعات مربوط به بزهکاری و جرم تنها به اشخاصی که متهم به تخطی از قوانین جنایی می‌ شوند بپردازد، بسیار محدود کننده است؛ بنابراین برای پاسخ به این سؤال که چرا برخی از مردم مرتکب جرم و بزهکاری می‌ شوند باید فراتر از تحلیل‌ ها و تعاریف حقوقی رفت و این مشکل اجتماعی را با رویکرد‌های جامعه‌ شناختی نیز مورد توجه قرار داد و پدیده انحرافی را در رابطه با ساختارها، نهادها و فرایندهای اجتماعی مورد مطالعه قرار داد.

 

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف ویژه

8000 تومان

4000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
270PDF4000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد

پاسخ به این نظر
پرویز گراوند می گوید:

سپاسگزارم از همکاری تان

21 دسامبر 2023