پیشنهاد ارزشیابی ضرورت کارکرد متد نوین ارزشیابی توصیفی و جایگاه آن در آموزش ابتدایی


پیشنهاد ارزشیابی ضرورت کارکرد متد نوین ارزشیابی توصیفی و جایگاه آن در آموزش ابتدایی

 

 

 

 

 

شرح مختصر:

مقدمه:

گزارش ارزشیابی طرح توسط نویسنده این مقاله که مجری این ارزشیابی بوده بالفاصله منتشر گردید)محمد حسن مقنی زاده،.)1831 اجرای آزمایشی این طرح درچهار سال تحصیلی بعد ادامه داشته است.هدف ارزشیابی خدمت به آموزش است، نه در کمین نشستن برای غافلگیر کردن دانش آموز و محک زدن او با معیار آنچه «نمی داند» فرهنگموفقیّت رامی توان با کاربرد روش صحیح در آموزش و ارزشیابی بر فضای کالس غالبکرداطّالعات حاصل از سنجش و ارزشیابی مستمر هر دانش آموز باید به این پرسش معلم پاسخ دهد که این دانش آموز درکجا قرار دارد و من برای پیشرفت او چه میتوانم بکنم؟ نه اینکه معلم نتیجه گیری کند کهمثالً این دانش آموز زیرحد متوسط یا کند ذهن یا تیزهوش است. « ارزشیابی توصیفی»الگوی جدیدی است که تالش می کند زمینه ای را فراهم سازد تا دانش آموزان در کالس درس با شادابی و نشاط بهتر و بیشتر و عمیق تر مطالب درسی را یاد بگیرند.

فهرست مطالب:

مقدمه

شناسایی مسأله

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطالعات

پیشنهادات و نتیجه گیری

پیشنهادات

منابع و ماخذ

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 34% تخفیف

3000 تومان

2000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلمقطع تحصیلیقیمت
7WORD - قابل ویرایشابتدایی2000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد