پیشنهاد ارزشیابی مدیریت رفتار با دانش آموزان درکلاس درس


پیشنهاد ارزشیابی مدیریت رفتار با دانش آموزان درکلاس درس

 

 

 

 

 

شرح مختصر:

اساس و بنیان مدیریت رفتار موثر، داشتن روابط مثبت با دانش آموزان است. ارتباط مثبت پیوند محکمی بین شما و دانش آموزانتان بر قرار می کندبدون این پیوند ، توان شما برای تحت تاثیر قرار دادن و هدایت کردن آنها ضعیف خواهد بود .

با رعایت نکات زیر می توانید روابط تان را با دانش آموزان تقویت کنید:

  • وقتی دانش آموزان وارد کلاس می شوند با آنها احوالپرسی کنید.
  • برای تک تک آنها اهمیت قائل باشید و به تک تک آنها توجه کنید.
  • به نظر هایشان با دقت گوش بدهید.
  • به آنها مسئولیت بدهید.
  • حتی موقعی که دارید رفتار نامناسبشان را تصحیح می کنید به شأن و شخصیت آنها احترام بگذارید.
  • و دست آخر اینکه: «همانقدر که فکر میکنید سزاوارید دانش آموزان به شما احترام بگذارند به آنها احترام بگذارید»..

«موفقیت شما در شغل معلمی آنقدر که به روابط مثبت ، مهربانانه و اعتماد آمیز با دانش آموزان وابسته است به هیچ مهارت ، ایده ،ابزار یا دستور العملی بستگی ندارد». ( پروفسور اریک جنسن)

معلمان کارآمد:

معلمانی که می توانند به خوبی بر رفتار دانش آموزان مدیریت کنند همگی این خصوصیات را دارند:

  • از مهارتها و ابزارهای گسترده ای استفاده می کنند.
  • افکار واقع گرانه دارند .
  • بر احساسات خود مسلطند .احساسات متعادل داشتن به معنی بی تفاوت بودن نیست. شور و شوق داشتن وبا انرژی و علاقه کار کردن از ضروریات معلمی است. اما نباید در ابراز آنها زیاده روی کنید.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 34% تخفیف

3000 تومان

2000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
10WORD - قابل ویرایش2000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد