پیشنهاد ارزشیابی مشکل تمرکز دانش آموزان راهنمایی


پیشنهاد ارزشیابی مشکل تمرکز دانش آموزان راهنمایی

 

 

 

 

 

شرح مختصر:

در کلاس هاي مقطع راهنمايي دانش  آموزان علي رغم هوش بالايشان وسرعت زياد در يادگيري مطالب وپاسخ به سوالات به هنگام تدريس (فرايند ياددهي-يادگيري) تمرکز لازم را نداشتند وبا کوچکترين عاملي دچار حواس پرتي شده وتمرکز خود را از دست مي دادند. زمان تدريس مرتباً به ساعت کلاس که در بـالاي تخـته قـرار داشت نگاه مي کردند وصداي پنکه، سروصداي سالن وکلاس هاي مجاور حتي لوازم التحرير فانتزي دانش آموزان حواس آن ها را پرت مي کرد وتمرکز آنها را برهم مي زد اين موارد به تشخيص ما وبعضي از همکاران در روند ياددهي ويادگيري فراگيران اختلال ايجاد مي کرد وباعث مي شد که بازده کيفي وکمي کلاس کاهش يابد وانگيزه ي دانش آموزان براي حضور در کلاس کم شود. اين مشکل ما را برآن داشت که چگونه مي توانيم تمرکز دانش آموزان را درکلاس علوم افزايش دهم.

  بیان راهکارها، پیشنهادات

باتوجه به اهداف کلي از آموزش علوم با مشاهده دقيق رفتار دانش آموزان ونمرات ماه اول وپرسش از همکاران ،اوليا ودانش آموزان مشخص شد که:

دانش آموزان تمرکز لازم جهت شرکت درکلاس را نداشتند.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 34% تخفیف

3000 تومان

2000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلمقطع تحصیلیقیمت
2WORD - قابل ویرایشراهنمایی2000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد