پیشنهاد ارزشیابی عدم علاقمندی دانش آموزان به درس علوم


پیشنهاد ارزشیابی عدم علاقمندی دانش آموزان به درس علوم

 

 

 

 

 

شرح مختصر:

با داشتن سالها سابقه تدريس در درس علوم تجربي، به عنوان دبير علوم در مدرسه راهنمايي در یکی از سالهای تحصيلي با اینكه پس از چندين هفته كه از سال تحصيلي مي‌گذشت در بررسي نمرات دانش آموزانم مشاهده گرديد كه سطح نمرات دانش آموزان در حد پائين و غير قابل قبولي است. دانش آموزان كلاس به درس علوم علاقه چنداني ندارند و تكاليف خود را در منزل انجام نمي‌دهند و بعضي از آنها تكاليف خود را در مدرسه به صورت رونويسي از ديگران انجام مي‌دهند و همچنين دفتر منظم و مرتبي براي علوم ندارند و هنگام تدريس نيز به كلاس درس توجه ندارند و در بحث كلاسي شركت نمي‌كنند.

بیان راهکارها، پیشنهادات

تصميم گرفتم براي حل مسائل موجود در كلاس به تحقيق و جمع آوري اطلاعات مفيد در اين زمينه دست بزنم چندين كتاب و مجله و مقاله مرتبط با مسئله مورد نظر را مورد مطالعه قرار دادم. و با نظر سنجي از همكاران و دانش آموزان و خانواده‌هاي آنان توسط پرسشنامه‌اي كه تهيه كرده بودم و نيز مصاحبه با آنان راه‌حل‌هاي زيادي ارائه شده بود كه در ذيل بعضي از آ‌نها را آورده‌ام.

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 34% تخفیف

3000 تومان

2000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلقیمت
WORD - قابل ویرایش2000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد