پروژه مکان یابی بانک ها


پروژه مکان یابی بانک ها

مکان یابی بانک ها دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل بـهتـریــن و کـامـلتـریــن پروژه مکان یابی بانک ها می‌باشد که در قالب فایل WORD (قابل ویرایش) و در 40 صفحه بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل پروژه از لینک پـرداخــت آنـلایــن پایین صفحه اقدام نمایید.

مکان یابی بانک ها

بخشی از متن :

مکان یابی بانک ها

چکیده :

در عصر حاضر به دلیل وجود رقابت بین بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای جذب بیشتر منابع، تسلط بر مولفه های موثر بر تجهیز منابع مالی اهمیت ویژه ای یافته است. یکی از مولفه های تاثیر گذار بر تجهیز منابع پولی در بانکداری نوین توجه به مطلوبیت محل استقرار مکانی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری است. مکان استقرار شعب بانک ها و موسسات مالی، محرکی مهم در جذب مشتریان است و بازاریابان بانکی باید آن را به دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند. این موضوع به ویژه در موسسات مالی و اعتباری و بانک های خصوصی، به دیلل محدودیت های بیشتر در بودجه نسبت به بانک های دولتی، اهمیت فراوانی دارد. از این رو بانکداری مستلزم پذیرش و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته نظیر سیستم اطلاعاتی جغرافیایی، به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان و حفظ و نگهداری آنان است. از این رو برای رسیدن به این هدف به وسیله مطالعات کتابخانه ای، معیارها و عوامل موثر اقتصادی، شناسایی و توسط نظرات کارشناسی تکمیل گردید.

پروژه مکان یابی بانک ها

در پروژه پیش رو به بررسی مدل های ارائه شده می پردازیم. مدل بازي استكلبرگي است كه امكان طراحي مكان يابي و چيدمان تسهيلات در بازارهاي رقابتي را ممكن مي سازد. يكي از مهم ترين معيارهاي ارزيابي مكان يابي تسهيلات، كمينه كردن هزينه هاي انتقال مواد يا به عبارتي نزديك بودن محل تسهيلات به مشتريان مي باشد كه در بسياري از تحقيقات صورت گرفته، فرض شده است اين هزينه با فاصله ميان زوج تسهيلات، رابطه خطي دارد.

روش دیگری که در این پروژه به آن پرداخته می شود استفاده از روش سیستم اطلاعاتی جغرافیایی یا GIS است. در این روش با استفاده از رويكردهاي كمي (آزمون تي يك نمونه اي براي شناسايي شاخصه ها) و كيفي ( روش تحليل سلسله مراتبي براي وزن دهي به شاخصه ها) و با استفاده از نرم افزارهاي LINGO و GIS،Expert Choice،SPSS به احداث شعب بانکی پرداخته می شود. روش دیگری که به بررسی آن می پردازیم روش فرایند تحلیل شبکه فازی Fuzzy ANP می باشد. در این روش به توجه به میزان تاثیر گذاری و تاثیر پذیری معیارها از یکدیگر در دنیای واقعی، تکنیک DEM ATEL برای شناسایی این روابط مورد استفاده قرار گرفت.

کلمات کلیدی: مکان یابی، GIS، بانک و موسسات مالی و اعتباری، تکنیکDEMA TEL، فرایند تحلیل شبکه فازی Fuzzy ANP

فهرست مطالب :

فصل اول: کلیات پژوهش

مقدمه

مكان يابي معمولا شامل دو فاز اصلي است

طرح مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف پژوهش

مبانی نظری پژوهش

فصل دوم: تاریخچه و پیشینه

تاریخچه بانک و بانکداری در ایران

بانک شاهی ایران

بانک استقراضی ایران

بانک عثمانی

بانک های ایرانی

بانک ملی ایران

ایجاد بانکهای خصوصی در ایران

بانک مرکزی ایران

قوانین بانکداری

نظام بانکی بعد از انقلاب اسلامی ایران

ادغام بانک ها

ادبیات تحقیق

نقش GIS در بانکداری

تحليل بازار

تحليل مشتري

تحليل رقبا

برنامه ريزي توسعه كسب و كار

مكان يابي شعبه جديد/دستگاه خودپرداز(ATM

خدمات بانكداري الكترونيكي

مکان یابی بانک ها با استفاده از روش سلسله مراتبی

روش تحليل سلسله مراتبي گروهي جهت مكان يابي شعب

مکان یابی بانک ها با استفاده از تکنیک DEMA TEL

تکنیک Fuzzy ANP

عوامل موثر بر مکان یابی بنگاه های صنعتی

فصل سوم: نتیجه گیری

نتیجه گیری

پيشنهادات براي تحقيقات آينده

منابع

 

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف ویژه

20000 تومان

10000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
40WORD - قابل ویرایش10000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد