پروژه بلوغ نرم افزار


دانلود پروژه بلوغ نرم افزار

کاربران و دانشجویان گرامی محتوای این محصول بهتـریــن و کاملتـریــن پروژه در مورد بلوغ نرم افزار می‌باشد که در قالب فایل WORD (قابل ویرایش) و در 57 صفحه بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل از لینک پـرداخــت آنلایــن پایین صفحه اقدام نمایید.

porozhe[www.Rdaneshjoo.ir]

مختصر توضیحات :

اين مقاله با مروري بر نسخهCMM V 1.1. مدل بلوغ قابليت (CMM) براي نرم افزار تهيه گرديده است. مبناي تدوين مقاله 6سال تجربه در زمينه توسعه فرآيند نرم افزار و مشاركت با كارشناساني است كه فرآيندهاي مهندسي نرم افزار و مديريت كارها را در سازمان توصيف كرده اند. تأكيد اين مقاله به نيازمندي براي چارچوب بلوغ فرآيند است و اولويت بر عملياتي است كه توسعه و توصيف چارچوب بلوغ فرآيند را در 5 مرحله بيان كرده است. ضمناً دراين مقاله، اشتراك با مؤلفه هاي ساختاري، جزئيات محدودة فرآيندهاي كليدي سطح 2 و 3 بحث درمورد آينده و جهت CMM نيز بيان گرديده است.

پس از چهارسال تجربه با چارچوب بلوغ فرآيند نرم افزار و نسخة اوليه پرسشنامه بلوغ، SEI اولين ويرايش CMM براي نرم افزار را منتشر نمود. در اين مجموعه، توصيه هاي لازم براي انجام تمريناتي از تعدادي فرآيندهاي كليدي كه در قابليت فرآيند نرم افزار پيشرفته وجود دارد، ارائه شده است. CMM  برمبناي دانش حاصل شده از ارزيابي هاي فرآيند نرم افزار و بازخوردهاي وسيع از صنعت و شيوة مديريت آن، بنا نهاده شده است.

CMM كه براي سازمانهاي نرم افزاري تهيه شده است در خود راهنمايي هايي را براي تعالي مديريت، چگونگي دستيابي به كنترل فرآيندهاي توسعه و پشتيباني نرم افزار و رشد فرهنگ مهندسي نرم افزار،  دارا مي باشد.

فهرست مطالب :

فصل اول

بخش اول:

1-1-1 سازمانهای نرم افزاری بالغ و نابالغ

1-1-2-مفاهیم پایه ای متضمن بلوغ فرایند

بخش دوم:

1-2-1 پنج سطح بلوغ فرایند نرم افزار

1-2-2 مشخصه های سطوح بلوغ

1-2-3 قابلیت فرایند

1-2-4-پرش از سطوح بلوغ

فصل دوم

بخش اول

2-1-1 تعریف عملیاتی مدل بلوغ قابلیت

2-1-2 سطوح بلوغ

2-1-3-محدوده های فرایند کلیدی

2-1-4- محدوده های فرایند کلیدی دو سطحی

2-1-5 مدیریت نیازمندیها

2-1-6- برنامه ریزی پروژه های نرم افزاری

نتیجه گیری

منابع

 

فهرست اشكال :

1-2-  پنج سطح بلوغ فرآيند نرم افزار

4-2- قابليت فرآيند نشان داده شده بوسيلة سطوح بلوغ

1-3- ساختار  CMM

2-3- محدوده هاي  فرآيند كليدي

 

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف ویژه

10000 تومان

5000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلقیمت
57WORD - قابل ویرایش5000 تومان

برچسب ها: , , , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد