دانلود پروژه شبیه سازی خودرو با نرم افزار متلب (matlab)


پروژه شبیه سازی خودرو در نرم افزار متلب

شبیه سازی خودرو دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل بهتریــن و کاملتریــن پایان نامه و پروژه شبیه سازی خودرو در نرم افزار متلب matlab می باشد که در قالب فایل WORDPDF و Matlab بصورت زیبا و منظم توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل از لینک پـرداخـت آنـلایــن پایین صفحه اقدام نمایید.

پروژه شبیه سازی خودرو در نرم افزار متلب

شبیه سازی خودرو در نرم افزار matlab

 

✅ شرح مختصر:

دانشجویان عزیز محتوای این فایل شبیه سازی کامل خودرو با نرم افزار متلب (matlab) می باشد. این پروژه شامل آشنایی با نرم افزار متلب، تحلیل دینامیکی و آشنایی با simulink ،استفاده از مدلسازي بوسيله ي فضاي حالت براي شبيه سازي مدل كامل خودرو و تحلیل اثرات ارتعاشات بر روی سیستم تعلیق انفعالی یک خودرو در جاده است.

✅ بخشی از متن پروژه :

چکیده :

هدف اصلی این پروژه تحلیل اثرات ارتعاشات بر روی سیستم تعلیق انفعالی یک خودروی جاده است ، که همانگونه که مشاهده می شود آن پارامترهای مختلفی مانند ضرایب سیستم تعلیق ، ناهمواری های جاده و موقعیت صندلی راننده است . این پروژه نیازمند بسط یک مدل ریاضی برای شبیه سازی رفتار دینامیکی یک خودرو سه بعدی است. در این پروژه برای شبیه سازی از کامپیوتر و برنامه MATLAB استفاده شده است ، بنابراین بخش مهمی از انجام و نوشتن این پروژه شامل فهم مقدماتی این نرم افزار می باشد .

بعد از فهم مقدماتی MATLAB ،ما از آن استفاده کردیم تا مدل کامل خودرو را شبیه- سازی کنیم . برای به دست آوردن معادلات دیفرانسیل حرکت ، یک خودرو سه بعدی با ۸ درجه آزادی ، از معادلات نیوتن- اولر استفاده شده است. شبیه سازی به وسیله مدلسازی بلوک دیاگرام فضای حالت با موفقیت انجام شد و شانزده منحنی سرعت ها و جابجایی ها به درستی به دست آمد .

پروژه شبیه سازی خودرو

فصل اول: مقدمه

از وقتي كه اولين ماشين هاي ساخت بشر كه مجهز به موتور بودند بوجود آمدند يك نويز (اختلال ) جديد در آن ها به وجود آمد . ارتعاشات در بسياري از محيط ها با اثرات زيان آور ارتعاشات بصورت فزاينده اي مواجه مي شويم . ثابت شده است كه اين ارتعاشات مكانيكي باعث بروز حس بد شديدي ميشود كه ناشي از اين حقيقت است كه اين ارتعاشات مستقيماَ از طريق اتصالات صلب به بدن انسان منتقل مي شود .

اين ارتعاشات بطور خاص در خودروهاي جاده قابل درك است . بنابراين از اولين روزهاي قرن بيستم تلاشها براي حذف و يا كاهش اين نوع ارتعاشات افزايش يافت . يكي از اين تلاشها نصب سيستم تعليق بوده است و امروزه مدل هاي زيادي از سيستم تعليق وجود دارد . در اين پروژه به تحليل مدل سه بعدي مي پردازيم كه همه حركت هاي توليد شده بوسيله خودرو هاي واقعي را پوشش مي دهد . بنابراين در مدل سه بعدي ما مدل كامل يك خودرو را مورد تحليل قرار مي دهيم . حالا ما در جستجوي يك مدل مفيد هستيم تا به ما كمك كند تا بتوانيم حركات واقعي توليد شده توسط خودروي جاده را بهتر بفهميم. بعنوان مثال غلتش خودرو (چپ كردن خودرو)

(ادامـه مـتـن در فـایـل اصلـی)

فهرست فصول :

چکیده ………………………………………………………………………………….3

خلاصه (Abstract)ا …………………………………………………………………4

فصل اول: مقدمه ………………………………………………………………….. 5

فصل دوم: آشنایی با نرم افزار MATLAB ا……………………………………..12

فصل سوم: تحلیل دینامیکی و آشنایی با simulink ا…………………………32

فصل چهارم: استفاده از مدلسازی  …………………………………………….46

بوسیله ی فضای حالت برای شبیه سازی مدل کامل خودرو…………………46

فصل پنجم : ضمیمه ……………………………………………………………….58

منابع ………………………………………………………………………………….69

فایل ورد (word) این پروژه در 69 صفحه (قابل ویرایش) تهیه و تنظیم شده است.

 

✅ نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.

با 50% تخفیف

10000 تومان

5000 تومان

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

نوع فایلقیمت
PDF - WORD و نرم افزار متلب5000 تومان

برچسب ها: , , , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد