نکات بسیار مهم در دفاعیه پایان نامه


نکات بسیار مهم در دفاعیه پایان نامه

 

payan-name-[www.RDaneshjoo.ir]

بخشی از مطلب :

مقدمه

بدون شک انجام يک پروژه تحقيقاتي يکي از مهم‌ترين بخش‌هاي دوره آموزش يک دانشجوي تحصيلات تکميلي است. بر همين منوال شايد بتوان جلسه دفاع از پايان‌نامه را از بياد ماندني‌ترين خاطرات دانشجو از دوران تحصيل دانست. خاطره‌اي که خوب يا بد به راحتي فراموش نمي‌شود. پس چه بیشتر سعي کنيم اين خاطره از نوع زیبای آن باشد. گزارش شفاهي رايج‌ترين روش دفاع از پايان‌نامه است که در آن چندين هدف دنبال مي‌شود. اعلام نتايج تحقيق، جهت جلب نظر داوران، در مورد تحقيق انجام شده و ارزشيابي آن و همچنين اعلام نتايج تحقيق به کساني که به نتايج به دست آمده از آن، نياز دارند تا براساس آن بتوانند به حل مشکلات پروژه­های خود، بپردازند؛ عمده‌ترين اهداف جلسه دفاعیه را تشکيل مي‌دهند. در صورت ارائه نامناسب و عدم تسلط بر بیان خود و عدم توانایی در انتقال مطالب، مطمئناً نتیجه زحمات شما آنطور که فکر می­کنید نخواهد شد. چرا که نحوه ارائه شما تاثیر زیادی در کسب نمره دارد.

عنوان مطالب :

ارائه شفاهی پایان­نامه
خلاصه گویی
مهار استرس در جلسه دفاعیه
نحوه آماده کردن پاور پوینت
نکات کلیدی در ارائه پایان­ نامه

نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و به ایمیل شما ارسال میگردد. تیم وب سایت راهنمای دانشجو به شما دانشجویان عزیز توسعه میکند قبل از جلسه دفاعیه پایان نامه خودتان حتما این مطلب را مطالعه کنید.

جهت خرید و دانلود فایل بر روی پرداخت آنلاین کلیک نمایید

تعداد صفحاتنوع فایلمقطع تحصیلیقیمت
14WORDکارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری2000 تومان

برچسب ها: , , , ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر شما

• پر کردن تمامی موارد الزامیست

• ایمیل شما فقط برای مدیر سایت نمایش داده خواهد شد

پاسخ به این نظر
حسین محمدی می گوید:

سلام خیلی مطلب خوب و مفیدی بود خیلی کمکم کرد تونستم از دفاعیه پایان نامم سر بلند بیرون بیام انشاالله از خدا هر چیز میخواید بهتون بده هیچ وقت فراموش نمیکنم لطفی که در حق من کردید بازم تشکر

2 سپتامبر 2016
پاسخ به این نظر
راهنمای دانشجو می گوید:

با سلام و احترام
ضمن تشکر از حسن انتخاب شما
از اینکه ما رو برای راهنمای خودتان انتخاب کردید کمال تشکر را داریم و اینکه آرزوی قلبی تیم وب سایت راهنمای دانشجو این میباشد که بتوانند اندک کمکی در عرصه علم و دانش به شما عزیزان بجا بیاورند.
با تشکر موفق و موید باشید

2 سپتامبر 2016